2 lata Lumi

Lumi, marka PGE dla mieszkańców stolicy, obchodzi swoje drugie urodziny

Kwiecień to dla Lumi wyjątkowy czas. Dokładnie dwa lata temu PGE Centrum wprowadziła na warszawski rynek markę, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i sprzedaje prąd coraz większej liczbie mieszkańców stolicy.  

Dużym wyzwaniem było zbudowanie świadomości wśród potencjalnych Klientów na temat możliwości zmiany sprzedawcy prądu. Lumi od początku stawia na wyznaczanie trendów technologicznych na rynku energetycznym. Tak było na przykład z wprowadzeniem podpisu elektronicznego. Dzięki tej usłudze udało się zaoszczędzić ponad 197 tys. kartek papieru, a PGE Centrum została finalistą konkursu dla firm, które są liderami przemian cyfrowych - Digital Excellence Awards 2019.

Mnogość atrakcyjnych ofert, promocji i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów przyczyniło się do zwiększenia rozpoznawalności marki wśród mieszkańców stolicy. We współpracę z Lumi zaangażował się m.in. Aleksander Małachowski, jeden z najlepszych warszawskich fotografów, specjalista fotografii miast, oraz popularny bloger Michał Szafrański, czyli Finansowy Ninja.

Dziś Lumi może się cieszyć z kilkudziesięciu tysięcy zadowolonych Klientów we wszystkich dzielnicach Warszawy.

Zachęcamy do obejrzenia filmu, który w dużym skrócie pokazuje, co udało się osiągnąć przez te dwa lata!

 

 

Kilka najważniejszych informacji z podsumowania tych dwóch lat:

  • 87 proc. warszawiaków zmieniających sprzedawcę prądu wybrało Lumi,
  • wybór przez klientów podpisu elektronicznego pozwolił zaoszczędzić ponad 197 tys. kartek papieru,
  • 1528 klientów poleciło Lumi swoim znajomym.


Zachęcamy do śledzenia działań Lumi na bieżąco w mediach społecznościowych i na stronie internetowej:

 

<- wróć do Aktualności
lumipge_site