Lumi to sprzedawca energii elektrycznej dla mieszkańców Warszawy i jest częścią największej grupy energetycznej w Polsce PGE. Z myślą o warszawiakach wprowadza kolejne udogodnienia dla nowych klientów – podpis elektroniczny Nowoczesna funkcjonalność, która jest rewolucją w branży energetycznej, zaoszczędzi czas i pieniądze tym, którzy zdecydują się przejść do Lumi.
Dzięki swojej atrakcyjnej ofercie, Lumi pozyskuje coraz więcej nowych klientów w Warszawie. Każdy nowy klient potwierdza wysoką jakość obsługi i niskie rachunki za prąd. Zaufanie tysięcy zadowolonych klientów – po ok. roku obecności Lumi na rynku warszawskim – świadczy o rosnących oczekiwaniach odbiorców, którzy obok atrakcyjności cenowej oferty, coraz częściej wskazują też jakość obsługi i sprawność procesu zmiany sprzedawcy prądu.
Lumi nie zwalnia tempa
Zmiana sprzedawcy prądu wciąż kojarzy się z trudnym i czasochłonnym procesem. Lumi wdrożyło rozwiązanie, które na zawsze zmieni sposób postrzegania tego procesu. Dzięki współpracy z Autenti – platformą do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez Internet – Lumi jako pierwszy i jedyny sprzedawca energii elektrycznej w Polsce, wprowadza uproszczoną formułę podpisu elektronicznego. Podpis elektroniczny eliminuje papierowy obieg dokumentów i skraca czas podpisania umowy z kilku dni do nawet kilku sekund... Ta rewolucyjna w skali krajowej metoda podpisu, stawia Lumi w pozycji lidera pionierskich rozwiązań dla klientów usług energetycznych.
Zwiększamy obroty i wchodzimy na jeszcze wyższy poziom obsługi naszych klientów. Dostrzegając globalne trendy w zakresie zarządzania dużymi zbiorami danych i korzyści jakie niesie za sobą ich pełna digitalizacja, jako pierwsi w Polsce wprowadzamy podpis elektroniczny do zawierania kompleksowych umów sprzedaży energii elektrycznej. Aktualnie, przenosząc klienta do Lumi załatwiamy za niego wszystkie formalności. Teraz jednak możemy zrobić to zdecydowanie szybciej, z większym komfortem dla klienta i z poszanowaniem środowiska naturalnego. – mówi Piotr Nastaj, prezes zarządu PGE Centrum, spółki odpowiedzialnej w ramach Grupy PGE za markę Lumi.
Jak działa podpis elektroniczny?
Podpis elektroniczny działa szybko, łatwo i wygodnie. Cały proces odbywa się online i może zostać przeprowadzony na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu. Nie czekasz na kuriera, nie organizujesz dnia pod jego wizytę, nie musisz instalować żadnego dodatkowego oprogramowania, czy posiadać podpisu kwalifikowanego. Wystarczy mieć przy sobie telefon i wpisać otrzymany kod SMS. To wszystko – tożsamość nowego klienta została potwierdzona, umowa została zawarta – jesteś w Lumi. Na platformie Autenti, nowy klient może w ten sposób podpisać kompleksową umowę sprzedaży energii elektrycznej, ale również pozostałe dokumenty związane z przejściem do Lumi. To nowoczesne rozwiązanie spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych osobowych oraz wymogi określone w Kodeksie Cywilnym i unijnym rozporządzeniu eIDAS – oznacza to, że podpisane w ten sposób dokumenty są prawnie wiążące.
Lumi sukcesywnie buduje swoją przewagę w Warszawie. Mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że jesteśmy niekwestionowanym liderem innowacyjnych rozwiązań w zakresie obsługi naszych obecnych i nowych klientów. Technologia podpisu elektronicznego od Autenti, ma na celu usprawnienie procesu zmiany sprzedawcy prądu i jednocześnie dowodzi, że Lumi prowadzi swój biznes w sposób społecznie odpowiedzialny – dodaje Piotr Nastaj.
Podpis elektroniczny może obniżyć rachunki za prąd
Klienci, którzy zdecydują się przejść do Lumi przed 31 sierpnia 2019 roku i skorzystać z podpisu elektronicznego, mogą liczyć na dodatkową promocję w postaci zniżki na opłatę handlową w wysokości 1,23 zł miesięcznie przez okres trwania oferty promocyjnej z której skorzystali. Dodatkowa oszczędność, to nie tylko wymierna korzyść finansowa, ale również poczucie spełnienia obowiązku wobec ochrony środowiska naturalnego. Decydując się na przejście do Lumi, wygrywasz więc podwójnie.
Jesteś w Lumi = jesteś EKO!
Brak konieczności składania fizycznego podpisu oznacza eliminację dokumentów w formie papierowej, które były dotychczas niezbędne przy zawieraniu nowych umów z klientami. Całkowita digitalizacja procesów, które zachodzą na linii klient – Lumi, stała się wreszcie możliwa i niesie za sobą szereg korzyści dla środowiska naturalnego. Po pierwsze nie wykorzystujemy papieru – chronimy lasy, a po drugie oszczędzamy zużycie energii elektrycznej potrzebnej do wydruku i dostarczenia umów kurierem. Dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego, przejście do Lumi jest dziecinnie prostym krokiem w kierunku ochrony klimatu, który już teraz może wykonać odbiorca energii elektrycznej z grupy taryfowej „G” na terenie Warszawy.