Klienci korzystający z oferty Lumi, od października br. dołączyli do grupy klientów PGE Obrót - największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce. Jest to wynik połączenia spółki PGE Obrót z PGE Centrum, właścicielem marki Lumi, oferującym sprzedaż energii elektrycznej do odbiorców na rynku warszawskim.

Od 1 października br. PGE Obrót stała się jedyną spółką w Grupie PGE zajmującą się sprzedażą detaliczną energii elektrycznej.

PGE Obrót kontynuuje pozyskiwanie klientów na terenie Warszawy pod marką Lumi. Dla dotychczasowych klientów Lumi, połączenie z PGE Obrót oznacza przede wszystkim zachowanie ciągłości oraz jakości obsługi. Wszystkie dotychczasowe kanały kontaktu (strona https://lumipge.pl/, Infolinia 22 340 30 40, Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – Moje Lumi oraz adresy e-mail) pozostają bez zmian.

Podjęte działania w ramach wzmacniania sprzedaży pozwolą skuteczniej odpowiadać na zmiany rynkowe. Doświadczenie w sposobach komunikacji i obsłudze klientów na terenie Warszawy zostaną wykorzystane przez PGE Obrót w procesie obsługi klientów masowych, zwłaszcza jeśli chodzi o skuteczną cyfryzację procesów z tym związanych - mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

Marka Lumi istnieje na rynku warszawskim od blisko 4 lat, od samego początku stawiając na wyznaczanie trendów technologicznych na rynku energetycznym. Tak było na przykład z wprowadzeniem podpisu elektronicznego, czy w pełni zdalną obsługą klienta. Obecnie kilkadziesiąt tysięcy klientów we wszystkich dzielnicach Warszawy korzysta z oferty Lumi.