Informujemy Państwa, że w ramach funkcjonowania Grupy Kapitałowej PGE, 1 października 2021 roku nastąpiło połączenie spółek PGE Obrót S.A. i PGE Centrum sp. z o.o..
W związku z połączeniem spółek od 1 października 2021 roku, nowym administratorem Państwa danych osobowych jest PGE Obrót S.A.. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w załączonym dokumencie oraz na stronie www.pge-obrot.pl/dane-osobowe.
Dziękujemy za dotychczasowe zaufanie i cieszymy się, że możemy dostarczać energię do Państwa domów. Od teraz wspólnie tworzymy społeczność ponad 5 milionów klientów PGE Obrót – największego sprzedawcy energii elektrycznej w kraju.
Połączenie spółek nie wymaga od klientów podjęcia żadnych dodatkowych działań.
Połączenie spółek nie ma wpływu na nasze usługi, dlatego nie będzie żadnych przerw w funkcjonowaniu serwisów oraz sprzedaży energii.
Dane kontaktowe Lumi nie ulegają zmianie. Nadal można kontaktować się z nami za pośrednictwem:
eBoka Moje Lumi: https://moje.lumipge.pl.
telefonu: 22 340 30 40
e-maila: kontakt@lumipge.pl
adresu korespondencyjnego: ul. Ciepłownicza 1, 31-587 Kraków
Portal Moje Lumi jest dostępny pod tym samym adresem co dotychczas (Przejdź na Moje Lumi). Również wszystkie funkcjonalności w obrębie elektronicznego biura obsługi klienta pozostają bez zmian.
Nie ulegają zmianie kwestie dotyczące rozliczeń. Sposób, prognozy, termin płatności, a także numer konta pozostają takie same co dotychczas. Zmianie ulega nazwa spółki wystawiającej dokumenty księgowe - od teraz jest to PGE Obrót S.A..
Połączenie spółek nie sprawi, że zmieni się OSD. W dalszym ciągu oferujemy swoje usługi na terenie Stoen Operator.