Zmień Sprzedawcę energii elektrycznej na Lumi!
Wystarczy, że przekażesz nam ostatnią fakturę rozliczeniową od obecnego sprzedawcy energii elektrycznej, a my na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową do podpisania, a następnie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zrealizujemy proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.
Jak przekazać fakturę? To proste!
Dołącz fakturę podczas wypełniania formularza: Zamów online.
Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia zmiany sprzedawcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!
Przejdź do Lumi - kliknij tutaj!
Kupiłeś dom i chcesz zamontować układ pomiarowo-rozliczeniowy energii elektrycznej?
Gratulujemy! Teraz wystarczy, że przekażesz nam:
Jak przekazać dokumenty? To proste!
Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.
Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową do podpisania, a następnie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, poinformujemy Operatora Systemu Dystrybucyjnego o chęci zamontowania licznika na Twojej posesji.
Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!
Kupiłeś mieszkanie lub dom od dewelopera, w którym znajduje się układ pomiarowo-rozliczeniowy, lecz licznik jest zaplombowany (nie jest pobierana energia czynna)?
Gratulujemy! Teraz wystarczy, że przekażesz nam:
Jak przekazać dokumenty? To proste!
Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.
Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową do podpisania, a następnie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, poinformujemy Operatora Systemu Dystrybucyjnego o chęci odplombowania licznika w Twoim mieszkaniu.
Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!
Przejąłeś mieszkanie lub dom po zmarłym właścicielu?
Teraz wystarczy, że przekażesz nam:
Jak przekazać dokumenty? To proste!
Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.
Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową do podpisania, a następnie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, poinformujemy Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zmianie właściciela. Dokument aktu zgonu lub aktu poświadczenia dziedziczenia lub stwierdzenia nabycia spadku pozwoli nam skutecznie rozwiązać umowę u obecnego sprzedawcy dla danego Punktu Poboru Energii.
Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!
Kupiłeś mieszkanie lub dom na rynku wtórnym i spisałeś protokół zdawczo-odbiorczy z dotychczasowym właścicielem?
Gratulujemy! Teraz wystarczy, że przekażesz nam:
Jak przekazać dokumenty? To proste!
Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.
Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową do podpisania, a następnie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa oraz danych z protokołu zdawczo-odbiorczego:
Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!
Jeśli nie spisałeś protokołu zdawczo-odbiorczego z dotychczasowym właścicielem lub jeśli umowa z obecnym sprzedawcą na danym Punkcie Poboru Energii została już wypowiedziana, poinformuj nas o swojej szczególnej sytuacji telefonicznie: 22 340 30 40 lub mailowo na: kontakt@lumipge.pl.Nasi konsultanci przeprowadzą Cię przez cały proces zmiany właściciela na PPE.
Kupiłeś mieszkanie lub dom, w którym Lumi pełni rolę Sprzedawcy energii elektrycznej?
Gratulujemy!
Teraz wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszenia zmiany odbiorcy energii (cesji umowy) i dołączysz do niego dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.
Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy do podpisania umowę dla Ciebie i dotychczasowego właściciela. Następnie zgłosimy zmianę odbiorcy energii do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
Poinformujemy Cię o aktywacji umowy w oddzielnej wiadomości.