Jak przejść do Lumi

jak-przejsc7.png

 

Jakie dokumenty dostarczyć do Lumi?

Zmień Sprzedawcę energii elektrycznej na Lumi!

Wystarczy, że przekażesz nam ostatnią fakturę rozliczeniową od obecnego sprzedawcy energii elektrycznej, a my na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową do podpisania, a następnie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zrealizujemy proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.

Jak przekazać fakturę? To proste!

Wybierz ofertę na stronie www.lumipge.pl/oferta  i dołącz fakturę podczas wypełniania formularza: Zamów online.

Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia zmiany sprzedawcy przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!

Kupiłeś dom i chcesz zamontować układ pomiarowo-rozliczeniowy energii elektrycznej?

Gratulujemy! Teraz wystarczy, że przekażesz nam:

  • zgłoszenie gotowości instalacji odbiorczej,
  • oraz dokument potwierdzający tytuł prawny do domu (np. kopię pierwszej strony aktu notarialnego, na której znajdują się Twoje dane oraz adres Miejsca dostarczania energii elektrycznej).

Jak przekazać dokumenty? To proste!

Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.

Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową  do podpisania, a następnie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, poinformujemy Operatora Systemu Dystrybucyjnego o chęci zamontowania licznika na Twojej posesji.

Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!

Kupiłeś mieszkanie lub dom od dewelopera, w którym znajduje się układ pomiarowo-rozliczeniowy, lecz licznik jest zaplombowany (nie jest pobierana energia czynna)?

Gratulujemy! Teraz wystarczy, że przekażesz nam:

  • protokół zdawczo-odbiorczy od dewelopera,
  • oraz dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (np. kopię pierwszej strony aktu notarialnego, na której znajdują się Twoje dane oraz adres Miejsca dostarczania energii elektrycznej).

Jak przekazać dokumenty? To proste!

Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.

Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową  do podpisania, a następnie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, poinformujemy Operatora Systemu Dystrybucyjnego o chęci odplombowania licznika w Twoim mieszkaniu.

Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!

Przejąłeś mieszkanie lub dom po zmarłym właścicielu?

Teraz wystarczy, że przekażesz nam:

  • akt zgonu/akt poświadczenia dziedziczenia/stwierdzenie nabycia spadku,
  • oraz fakturę rozliczeniową.

Jak przekazać dokumenty? To proste!

Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.

Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową  do podpisania, a następnie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, poinformujemy Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zmianie właściciela. Dokument aktu zgonu lub aktu poświadczenia dziedziczenia lub stwierdzenia nabycia spadku pozwoli nam skutecznie rozwiązać umowę u obecnego sprzedawcy dla danego Punktu Poboru Energii.

Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!

Kupiłeś mieszkanie lub dom na rynku wtórnym i spisałeś protokół zdawczo-odbiorczy z dotychczasowym właścicielem?

Gratulujemy! Teraz wystarczy, że przekażesz nam:

  • fakturę rozliczeniową,
  • protokół zdawczo-odbiorczy podpisany z dotychczasowym właścicielem (na druku obecnego sprzedawcy energii),
  • oraz dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (np. kopię pierwszej strony aktu notarialnego, na której znajdują się Twoje dane oraz adres Miejsca dostarczania energii elektrycznej).

Jak przekazać dokumenty? To proste!

Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.

Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy umowę kompleksową  do podpisania, a następnie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa oraz danych z protokołu zdawczo-odbiorczego:

  • przepiszemy umowę u obecnego sprzedawcy na Ciebie, zgodnie z datą odczytu licznika,
  • złożymy wypowiedzenie już Twojej umowy u obecnego sprzedawcy,
  • zgłosimy zmianę sprzedawcy do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

Poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!

Jeśli nie spisałeś protokołu zdawczo-odbiorczego z dotychczasowym właścicielem lub jeśli umowa z obecnym sprzedawcą na danym Punkcie Poboru Energii została już wypowiedziana, poinformuj nas o swojej szczególnej sytuacji telefonicznie: 22 340 30 40 lub mailowo na: kontakt@lumipge.pl.Nasi konsultanci przeprowadzą Cię przez cały proces zmiany właściciela na PPE.

Kupiłeś mieszkanie lub dom, w którym Lumi pełni rolę Sprzedawcy energii elektrycznej?

Gratulujemy! Teraz wystarczy, że przekażesz nam:

  • wypełnione Zgłoszenie Cesji Umowy kompleksowej, które znajdziesz tutaj,
  • protokół zdawczo-odbiorczy spisany z dotychczasowym właścicielem lokalu,
  • oraz dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (np. kopię pierwszej strony aktu notarialnego, na której znajdują się Twoje dane oraz adres Miejsca dostarczania energii elektrycznej).

Jak przekazać dokumenty? To proste!

Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego lub na: kontakt@lumipge.pl.

Na podstawie przekazanych danych, przygotujemy dokumenty do podpisania, a następnie na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zrealizujemy proces Cesji Umowy kompleksowej.

Poinformujemy Cię o przyjęciu Umowy cesji do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego!

lumipge_site